Detaljhandel

Godt kjøpmannskap handler om mer enn hyller, logistikk og salg. Det handler om historiefortelling, opplevelser og å spille på de riktige følelsene.

Det er en reise vi har vært på og mestret i over 20 år.

Ikke bare mer. Bedre.

Days of Norway ble grunnlagt av Kyrre Wangen etter over 20 år med hands-on erfaring i detaljhandel og reiseliv. Inspirert av landskapene og suksesshistorier fra steder som Flåm og Aurland, så han behovet for en konsulenttjeneste for bedrifter som ønsket å dele autentiske opplevelser fra Norge med verden.

Vi samarbeider både med nye og etablerte selskaper ved å tilby strategisk innsikt, operativ ekspertise og historiefortelling som resonnerer globalt på tvers av kulturer.

Våre detaljhandel-tjenester inkluderer

Strategisk utvikling

Optimaliser drift, logistikk og produktstrategi for både lokale og internasjonale målgrupper.

Opplevelses-design

Skap oppslukende, kulturelt relevante butikkomgivelser som reflekterer norsk identitet.

Digital integrasjon

Knytt det fysiske og digitale sammen for sømløse kundereiser.

Kulturelle broer

Forme opplevelser som resonnerer med internasjonale kunder.

La oss bygge noe helt spesielt.