Norge. På din måte.
Days of Norway løfter skandinavisk reiseliv og handel til et nytt nivå.
Hvem og hva er vi?
Days of Norway ble grunnlagt av Kyrre Wangen, med over 20 års erfaring innen detaljhandel og gjesteopplevelser. Inspirert av landskapene og kulturarven på steder som Flåm og Aurland, og de mulighetene han skapte der, så han behovet for et konsulentselskap som kunne hjelpe virksomheter med å dele Norges unike naturskatter og opplevelser med verden.
Days of Norway samarbeider med både nye og veletablerte aktører, og tilbyr strategisk innsikt, operativ ekspertise og historiefortelling som treffer globalt og på tvers av kulturer.
Reiseliv
Norsk gjestfrihet er forankret i oppriktighet og enkelhet, noe som alltid blir tatt godt imot. Det krever en målbevisst strategi og satsing for å kunne levere den kundereisen kvalitetsbevisste tilreisende forventer. Vi hjelper deg med til å løfte gjesteopplevelsene dine til et nytt nivå, samtidig som du forblir tro mot din egen historie og egne verdier.
Vi vet hva som kreves for å skille seg ut. Vi vet hva som kreves for å fremstå som verdt pengene, verdt reisen, verdt innsatsen og verdt et godt rykte. Om du driver et boutique-hotell, en fjordlodge, et innovativt reiselivskonsept eller en annen destinasjonsperle som fortjener å skinne.
Vi har bidratt til å utvikle og definere hvordan gjestfrihet kan se ut og føles, og brenner for god, lokal verdiskapning.
Detaljhandel
God detaljhandel handler om mer enn hyller og salg. Det handler om historiefortelling, opplevelser og emosjonell tilknytning.
Med tre tiårs erfaring, og en velprøvd modell fra Mall of Norway-konseptet, hjelper vi kjøpmenn, utsalgssteder og forhandlere å utvikle seg fra tilfeldige stoppesteder til ettertraktede destinasjoner.
Vi vet hva som trengs for håpefulle, nystartede butikker. Vi ser hva som trengs for at veletablerte aktører skal kunne sikte høyere og treffe bedre.